Saturday, November 28, 2009

First Semester Holidayyyyy ;)

Setelah sekian lama menunggu, akhirnyaaa haha cuti semester satu telah pun bermula huuuuu. Bosan kott duduk Ampang nie. Rindu lahhh dekat classmates aku nanti. Nanti sem dua dah tak dapat lepak Azura Seksyen 3 nak lunch ;( huuuu Before balik on the 26th of November, kitaorang gerak Port Dickson heeee It was quite cool, the night was calm and it was just perfect for a hanging out spot ahaha Nanti next sem jumpajumpa camtu je, huuu rindu dohh dekat korang semua, rindu bilik aku dekat Desa Siswa KPTM Bangi, A320 huuuu rindu Shaz and Lin ;( sedih sial meninggalkan semua tu tapi nak buat cammana, life must go on. Let the memories be in our mind huuu Dah lah sebulan cuti sem, apa lah kerja yang aku nak buat dekat rumah tu. Mission aku sebelum masuk sem dua ialahhhh : to get a bit thinner than now. Sebab kebanyakan aunties and uncles aku dah tegur badan aku macam tonggggg! Nightmare bhaiiiii. And Syahinnnnn, I miss Youuu huuuu you jauhhh sangat, apesal lahh you duduk jauh sangat sampai di Kedah sana huuuuu. Okay here are some pictures yang kitaorang sempat snap before cuti sem bermula. :)

They're the best haha sayang korang yaww!





No comments:

Post a Comment