Tuesday, December 1, 2009

Last Month of 2009, December

High School moments

Wuhuu, dah December okay! Ahaaa just got a few walks till the eve of 2010. Omg time do flies fast and it does fly fast huu. Macammacam experiences that I gain from this year and one of them is hmmmm, let it be a secret and I hope it'll fade even it does hurt to think about it. I don't wanna think about it anymore and I wanna get going with my life huuuu Yeahh Yasmin! You can do it! :) Katakata semangat untuk insan yang lemah seperti aku haha Families are my LIFE and my friends are my SOULS, and I hope that even one day we're all gonna have to open up our own journey to build up each others life, that friendship that we tie since like forever will never fade awayyyy :)

Why am I soo playing with my emotions today? Ahaaa ntah lahh wehh, just terasa sangat sedih untuk tempuh masa akan datang. Entah lahh, macam mana lahh masa depankuu nanti. Dengan perangai aku yang takk pernah sudah nie, umur makin hari makin meningkat huuuuu. Fikir lahh wahai Yasmin oii, kau tu dah makin lama makin tuaaaa kerepottt. Perangai yang busuk masai tu dahh bolehh salinn dah tu, hmmm I hope I'll change even it takes a very very long time :)

Hmmm, bosan lahh pulak tengah malam buta nie. Nak buat pe tatau. Nak makan lagi lahh tabolehh, on diet kottt. My mission before masuk semester two okayy haha Yasmin, Yasmin, Yasmin hmmmm sayang sungguh haha apa yang aku merepek nie. Kesian kan korang berinteraksi dengan orang gila macam aku nie haha Tapi aku kena kuatt! Semangat Yasminnn!

Now, now, now

No comments:

Post a Comment