Tuesday, December 15, 2009

BosanBosanBosan

Hello :D Lama sungguh aku tak update blog nie. Dah berhabuk tunggu aku buat new post Haha hmmm Bosan nyaaaaa bosannn tauuuuuu! Aku dah lama tak lepak dengan membermember di Ampang. Rindu dohh tapi apakan daya, mama gentle tak refill kan aku minyak keretaaaaaaaa! Macam mana aku nak bergerak! Dah lah duit dia tidak tinggalkan. Saja je nak suruh aku merempat dekat rumah. Hmmm tapi takpe, aku suka buat kerja rumah Hahahaha hmmm rindu Bangi banyakbanyak lahh. Rindu bilik, haha Shazni, Linda, Azieana, Shamira huuuu and Rindu Syahinnnnnnnn :( awat lahhhhh duduk nun jauhh sanaaaaa huuuuu. Haishhhh ni laptop ni baru diformatkan so I can use it again kalau tak merempat lahh aku takda laptop. Nak laptop baru macam harapan nusa dan bangsa je. Ayah boleh jangan busy sangat takk? huuuu Bosan sial duduk di Ampang jahanammm :D HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment